CEDE 2019 start!

CEDE 2019 start!

Wraz z uruchomieniem nowej strony internetowej rusza sprzedaż powierzchni dla wystawców CEDE 2019. Organizatorzy zdradzają również zakres tematyczny 3. Kongresu Unii Stomatologii Polskiej.

Od 19 do 21 września 2019 r. Poznań znów będzie oddychał światową stomatologią. Do stolicy Wielkopolski po raz kolejny zjadą najlepsi producenci oraz dystrybutorzy sprzętu i materiałów z kraju i zagranicy oraz ambitni, żądni wiedzy lekarze dentyści, technicy, higienistki, asystentki, menagerowie i studenci. Przyszłorocznej edycji – tak jak w latach ubiegłych – towarzyszyć będzie hasło „CEDE – więcej niż wystawa”.

- CEDE przestała być „tylko” wystawą w chwili, gdy rozwinęliśmy projekt o kolejne wydarzenia, takie jak: Kongres Unii Stomatologii Polskiej, bezpłatne fora edukacyjne czy prozdrowotne akcje profilaktyczne. W dalszym ciągu CEDE jest miejscem, gdzie można zaopatrzyć się w sprzęt od A do Z, ale dodatkową, istotną wartością uczestnictwa w wydarzeniu jest wiedza. Chcemy, aby CEDE kształtowało świadome potrzeby, te biznesowe i naukowe, dentystów. Zyska na tym cała branża oraz pacjenci - podkreśla Marek Wiktorowski z firmy Exactus, organizatora CEDE.

Przygotowania do CEDE 2019 rozpoczynają się tradycyjnie od uruchomienia systemu rezerwacji powierzchni wystawienniczej. Zamówienie stoiska obejmuje dwa etapy: rejestrację wystawcy i zamówienie niezabudowanej powierzchni wystawienniczej, a następnie zamówienie zabudowy standardowej stoiska lub usług związanych z zabudową indywidualną bądź wykonywaną samodzielnie. Zamówienie można złożyć wyłącznie on-line przez Panel Wystawcy

- W pierwszej kolejności przydzielone zostaną lokalizacje powierzchni minimum 50 m2 zamówione w terminie do 31 stycznia 2019. Wystawcy, którzy złożą zamówienie powierzchni wystawienniczej do 31 marca 2019 skorzystają z preferencyjnej stawki opłaty rejestracyjnej. Przypominamy te zasady dla formalności, większość wystawców zna te korzyści doskonale. Równie mocno mówimy jednak o wielu płaszczyznach możliwej współpracy, szczególnie w ramach edukacyjnych projektów, których będziemy realizować wiele – zachęca Marek Wiktorowski.

Zamów stoisko

Warto przypomnieć, że w CEDE 2018 wzięło udział 200 firm (198 stoisk, 5180 m2 netto) oraz blisko 11 tysięcy uczestników (bez wystawców).

Równolegle do procesu sprzedaży miejsc w pawilonach MTP, Rada Naukowa 3. Kongresu Unii Stomatologii Polskiej, pod przewodnictwem prof. Marzeny Dominiak, pracuje nad przyszłorocznym programem wydarzenia.

- Do Poznania zapraszamy wszystkich, którym bliska jest idea regularnego pogłębiania wiedzy oraz doskonalenia umiejętności zgodnie z aktualnymi, światowymi wytycznymi. To wydarzenie, które bez wątpienia najskuteczniej trafia w potrzeby lekarzy ogólnie praktykujących, zajmujących się na co dzień w równym stopniu leczeniem najmłodszych pacjentów, jak i stomatologią zachowawczą czy protetyką. W odpowiedzi na liczne zapytania, propozycje oraz analizy ankiet uczestników, program 3. Kongresu Unii Stomatologii Polskiej skoncentrowany będzie wokół trzech zagadnień: nowoczesnych technologii w stomatologii (trendy), pracy zespołowej (interdyscyplinarna oraz lekarz + asystentka + higienistka + technik) oraz powikłań (również tych występujących w wyniku błędnej diagnozy). Z pewnością nie zabraknie ciekawych paneli dyskusyjnych, wykładów i warsztatów – zapewnia prof. Marzena Dominiak.

W 2018 roku, w 2. Kongresie Unii Stomatologii Polskiej wzięło udział blisko 1200 uczestników. Podczas wydarzenie odbyło się 119 wykładów, 7 paneli i 23 warsztaty. W projekcie wzięło udział 126 wykładowców.

Organizatorzy zapewniają, że wzorem ubiegłych edycji, podczas CEDE 2019 odbędzie się internetowy plebiscyt Gwiazdy CEDE oraz impreza integracyjna brejkDENS. Szczegóły wkrótce!


Marek Wiktorowski, Exactus

"CEDE konsekwentnie realizuje pakiet zmian określony jeszcze przed Kongresem FDI, który w 2016 r. odbył się zamiast wystawy. Chcemy tworzyć atrakcyjny dla całej branży projekt, który wpisując się w misję integracji biznesowo-naukowej, daje dużo więcej możliwości niż targi w klasycznym ujęciu. Jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami wystawienniczymi na świecie. Zaglądamy na duże eventy, adaptujemy w Polsce ciekawe rozwiązania, rozmawiamy z wystawcami. Przede wszystkim zachęcamy ich do myślenia o wystawie nie tylko jako miejscu wyłącznie generującym transakcje, ale przede wszystkim kształtującym właściwe zachowania biznesowe. Wiedza pozwala leczyć skutecznie i bezpiecznie – to tak samo ważne jak sprzęt.

Zachęcam wszystkich wystawców do analizy statystycznej CEDE 2018, służymy danymi. Płyną z nich ciekawe wnioski. Okazuje się uczestnicy to niekoniecznie lekarze z dużych aglomeracji, czyli miejsc, gdzie i tak docierają handlowcy, ale również z małych miejscowości, gdzie trudniej o edukację i regularne zakupy. Równocześnie nie należy zapominać, że CEDE ma światowy wymiar. W 2018 r. wzięli w nim udział przedstawiciele 47 państw.

Mocno zachęcam do współpracy przy organizacji forów edukacyjnych, które wzorem największych imprez targowych, rozpoczęliśmy realizować w Poznaniu. Okazuje się, że formuła „przysiądź się – posłuchaj” jest potrzebna, o czym świadczy ponad 1000 osobowa frekwencja we wszystkich forach. Już dziś warto pomyśleć o strategii, która pozwoli zdobyć statuetkę „Gwiazda CEDE 2019”. Ci najlepsi zawczasu wpisują konkurs do planowanych działań marketingu online."

Prof. Marzena Dominiak, Przewodnicząca Rady Naukowej 3. Kongresu Unii Stomatologii Polskiej

"Cieszę się, że CEDE stawia na wiedzę, ponieważ ta jest najistotniejszym elementem warsztatu każdego lekarza dentysty, higienistki czy asystentki. Wystawa z wieloma elementami edukacyjnymi rekompensuje chwilową absencję w gabinecie czy na uczelni. Wiedza, to jednak nie tylko gotowe recepty na leczenie i upewnienie się, że coś umiemy lub musimy nad czymś popracować. Wiedza, to świadomość konieczności nieustannego rozwoju, w takim samym stopniu technologicznego jak i praktycznego. Żyjemy w czasach Internetu, szerokiego portfolio czasopism branżowych, które dostarczają nam ważnej, teoretycznej wiedzy o produktach i ich klinicznym zastosowaniu. Nic jednak nie zastąpi fizycznego kontaktu z przedstawicielem handlowym, rozmowy w cztery oczy, samodzielnych testów, zadawania pytań i – co istotne – możliwości porównania wielu produktów. Świetnie, gdy w parze do odpowiedzialnych zakupów idzie mądra edukacja. Nie mam wątpliwości, że wystawa w otoczeniu Kongresu Unii Stomatologii Polskiej – już największego edukacyjnego wydarzenia w branży, forów edukacyjnych oraz projektów prozdrowotnych, jest wydarzeniem, w którym warto uczestniczyć."