Krok 1 - Zgłoszenie udziału / Zamówienie powierzchni wystawienniczej
Powierzchnię wystawienniczą należy zamówić on-line wypełniając formularz A dostępny w Panelu wystawcy po zalogowaniu na swoje konto. Jeżeli wystawca zamawia kilka stoisk, wypełnia formularz Au, oddzielnie dla każdego dodatkowego stoiska.
Kopię formularza zamówienia otrzymasz na podany w zamówieniu adres mailowy. Teraz Organizator ma czas na potwierdzenie zamówienia. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn zamówiona lokalizacja nie jest dostępna, zadzwonimy, aby wspólnie ustalić najlepszą opcję.
Po zatwierdzeniu lokalizacji Twojego stoiska przez organizatora otrzymasz mailem potwierdzone zamówienie, które należy podpisać i odesłać oraz dwie faktury pro forma: opłata rejestracyjna oraz powierzchnia wystawiennicza.
szeregowa |
630 zł |
narożna |
690 zł |
półwyspowa/ |
730 zł |
Krok 2 - Opłata Rejestracyjna
Wysokość opłaty rejestracyjnej wynosi 1300 zł + 23% VAT.
Opłata rejestracyjna jest obowiązkowa dla każdego wystawcy.
Rabaty!
Wystawcom, którzy zgłoszą udział w Wystawie oraz dokonają pełnej płatności za zamówioną powierzchnię wystawienniczą do 2 października 2024 r. przysługuje rabat. Wysokość rabatu jest uzależniona od spełnienia łącznie następujących warunków:
Kwota rabatu winna być uwzględniona przy ostatniej wpłacie za powierzchnię w terminie do 2 października 2024 r.
Terminy płatności zgodnie z Regulaminem CEDE 2024 pkt 4.3.5:
Opłaty za powierzchnię wystawienniczą winny być uiszczane w nieprzekraczalnych terminach, zgodnie z fakturą pro forma:
26.04.2024 |
rabat 20% |
26.06.2024 |
rabat 15% |
30.09.2024 |
rabat 10% |
Jeżeli planują Państwo mieć na swoim stoisku przedstawicieli innych firm prezentujących własne produkty, należy zarejestrować ich jako współwystawców wypełniając formularz Aw.
Zabudowa standardowa
Zabudowę standardową zamawiamy na Formularzu C , który należy przesłać do 8 sierpnia 2024.
Formularz C będzie dostępny na „Koncie wystawcy” po opłaceniu opłaty rejestracyjnej oraz minimum 20% zaliczki za powierzchnię wystawienniczą.
Elementy i usługi zawarte w cenie zabudowy standardowej
Przykładowe stoisko (12 m2) w zabudowie standardowej
poniżej 12 m2 |
190 zł/m2 |
12 - 25 m2 |
180 zł/m2 |
26 - 40 m2 |
170 zł/m2 |
powyżej 40 m2 |
160 zł/m2 |
Zamówienie wyposażenie dodatkowego i usług dodatkowych dla stoiska standardowego
Formularz D - termin wypełnienia do 8 sierpnia 2024 r.
Istniej możliwość zamówienie wyposażenia uzupełniającego zabudowę stoiska wypełniając formularz D, który zawiera listę dostępnego wyposażenia wraz z cenami.
Firmy, które zamówiły zabudowę standardową stoiska prosimy o:
- dołączenie szkicu stoiska z zaznaczoną lokalizacją zamówionych mebli i wyposażenia, używając numerów podanych na liście wyposażenia (przykładowy szkic stoiska),
- zaznaczenie na rysunku preferowanej lokalizacji gniazd/a elektrycznego oraz wieszaka na ubrania.
UWAGA!
Cena wyposażenia dodatkowego zamówionego po 30 września 2024 wzrasta o 50%.
Zabudowa własna
Formularz E - termin wypełnienia do 30 września 2024 r.
Wystawca dokonujący zabudowy stoiska samodzielnie lub zlecający wykonanie zabudowy innej firmie jest zobowiązany do uiszczenia:
a) opłaty zryczałtowanej: 16 zł/m2 + 23 % VAT
b) opłaty za wywóz odpadów: 16 zł/m2 + 23 % VAT
Usługi techniczne
Usługi techniczne takie jak: przyłącze elektryczne, internetowe, podłączenie wody lub podwieszenia elementów konstrukcji wystawca może zamówić na formularzu E.
Wystawca/Wykonawca stoiska indywidualnego jest zobowiązany przesłać Organizatorowi do uzgodnienia projekt zabudowy wynajętej powierzchni (w 2 rzutach z określeniem wysokości) oraz z umiejscowieniem na planie przyłączy technicznych oraz ewentualnych punktów podwieszeń do dnia 30 września 2024.
UWAGA!
Cena mediów i podwieszeń zamówionych po 15 pażdziernika 2024 wzrasta o 100%.
Oferta reklamowa umożliwia promocje w różnorodnych formach:
- banery reklamowe umieszczone w różnych miejscach hali wystawowej
- reklama na ekranach w holu głównym
- reklama w materiałach konferencyjnych:
* logo na ID uczestnika
* logo na torbie konferencyjnej
* logo na notatniku
* dołączenie materiałów reklamowych wystawcy do torby konferencyjnej
- logo na Bezpłatnej Karcie Wstępu (BKW)
- reklama na wyłączność w kieszonkowym programie
- Pakiet Digital
Szczegółowa oferta reklamowa będzie dostępna w lutym 2024.
Expo-Łódź posiada 4 sale konferencyjne o powierzchni 100 m² każda. Dzięki systemowi mobilnych i dźwiękoszczelnych ścian, sale można łączyć w różnych konfiguracjach, również w jedną przestrzeń konferencyjną o łącznej powierzchni 405 m², która może przyjąć do pół tysiąca gości.
Zamówienia sali konferencyjnej można dokonać na Formularzu S.
Ceny sal
Sala A lub B lub C - 750 zł/godz.
Sala D - 700 zł/godz.
Informacje o szkoleniach firm będą zamieszczane: na stronie www.cede.pl, w mediach społecznościowych, kieszonkowym Programie CEDE 2024, na tablicach informacyjnych na terenie wystawy oraz w newsletterach wysyłanych przez Organizatora.
kiedy |
co należy zrobić |
gdzie / jak |
jak najszybciej |
♦ zgłosić uczestnictwo i zamówić powierzchnię wystawienniczą (formularz A) |
♦ Panel wystawcy na stronie www.cede.pl – formularze: A oraz Au (opcjonalnie) |
w ciągu 7 dni |
♦ przesłać podpisane zamówienie na powierzchnię wystawienniczą na adres Organizatora pocztą lub mailem |
♦ Wysłać pocztą na adres biura Exactus |
♦ dokonać płatności opłaty rejestracyjnej oraz 20% zaliczki za powierzchnię wystawienniczą |
||
|
♦ wpłacić zaliczkę w wysokości 40% wartości zamówionej powierzchni wystawienniczej |
|
♦ przesłać zamówienie zabudowy standardowej stoiska (formularz C) |
♦ Panel wystawcy na stronie www.cede.pl – formularz C |
|
♦ Przesłać formularz D z dołączonym szkicem stoiska z naniesionymi elementami wyposażenia dodatkowego |
♦ Panel wystawcy na stronie www.cede.pl – formularz D |
|
|
♦ Ostatni dzień zgłoszenia bezkosztowej rezygnacji z wynajmu sali konferencyjnej |
♦ Wysłać pocztą na adres biura Exactus |
♦ Ostatni dzień zgłoszenia rezygnacji z uczestnictwa w wystawie - zwrotowi podlegają wpłacone zaliczki oprócz opłaty rejestracyjnej |
♦ Wysłać pocztą na adres biura Exactus |
|
|
♦ przesłać zamówienie na usługi techniczne |
♦ Panel wystawcy na www.cede.pl – formularz E |
♦ przesłać do uzgodnienia projekt zabudowy wynajętej powierzchni (w 2 rzutach z określeniem wysokości) z umiejscowieniem na planie przyłączy technicznych oraz ewentualnych punktów podwieszeń. |
♦ wysłać mailem na adres info@exactus.pl |
|
|
♦ formularz D – ostatni dzień na przesłanie ostatecznych zmian oraz szkicu stoiska z naniesionymi elementami wyposażenia dodatkowego. |
♦ Panel wystawcy na www.cede.pl – formularz D |
|
♦ Ostatni dzień pełnej płatności za powierzchnię wystawienniczą z uwzględnieniem rabatu. |
|
|
♦ podać dane osób obsługujących stoisko w celu wygenerowania identyfikatorów Wystawcy/Współwystawcy |
♦ Panel wystawcy na www.cede.pl – formularz ID |
Hala wystawowa jest czynna w godz. 8.00 – 20.00
♦ trwają ostatnie prace wykończeniowe stoisk
♦ wystawcy odbierają materiały w Recepcji Wystawy w godz. 8.00 – 20.00
♦ instalowane są eksponaty na stoiskach
♦ wystawcy zgłaszają uwagi dot. realizacji zamówionego stoiska u Organizatora w Recepcji Wystawy
Trwa wystawa
czwartek
09.00 – 18.30 - dla wystawców
10.00 – 18.00 - dla zwiedzających
piątek
09.30 – 18.30 - dla wystawców
10.00 – 18.00 - dla zwiedzających
sobota
09.30 – 23.00 - dla wystawców
10.00 – 16:00 - dla zwiedzających