Program Kongresu - wg tematyki
Temat: Psychologia, komunikacja, marketing, organizacja
Temat | Prowadzący | Data |
Jak móc więcej, lepiej, dłużej i mniejszym kosztem. Zapobieganie przemęczeniu, redukcja stresu i profilaktyka wypalenia zawodowego(Pawilon 15 - poziom 1, Sala 1.A) |
Wojciech Eichelberger |
14.09.2017 10:00-11:00 |
Jak móc więcej, lepiej, dłużej i mniejszym kosztem - cz. 2(Pawilon 15 - poziom 1, Sala 1.A) |
Wojciech Eichelberger |
14.09.2017 11:30-12:30 |
Dentysta a social media - cz. 1(Pawilon 15 - poziom 1, Sala 1.A) |
Monika Czaplicka |
14.09.2017 14:00-15:00 |
Dentysta a social media - cz. 2(Pawilon 15 - poziom 1, Sala 1.A) |
Monika Czaplicka |
14.09.2017 15:30-16:30 |
Dentysta a social media - cz. 3(Pawilon 15 - poziom 1, Sala 1.A) |
Monika Czaplicka |
14.09.2017 17:00-18:00 |
Sesja Naczelnej Izby Lekarskiej - część 1(Pawilon 15 - poziom 1, Sala 1.A) |
Leszek Dudziński Dr n. med. Agnieszka Ruchała-Tyszler Dr n. med. Łukasz Tyszler |
15.09.2017 09:00-10:00 |
Sesja Naczelnej Izby Lekarskiej - część 4(Pawilon 15 - poziom 1, Sala 1.A) |
Mecenas Michał Kozik Inż. Mirosław Przastek Dr inż. Dariusz Kluszczyński |
15.09.2017 14:30-15:30 |
Czym należy się kierować przy wyborze programu z elektroniczną dokumentacją medyczną – aspekty prawne i funkcjonalne(Pawilon 15 - poziom 1, Sala 1.A) |
Mgr prawa Anna Orlińska |
15.09.2017 16:00-17:00 |
Źródła finansowania procedur medycznych / sprzedaż gabinetu - aspekty prawne(Pawilon 15 - poziom 1, Sala 1.A) |
Adwokat Michał Wyjatek Krzysztof Sokalski |
15.09.2017 17:15-18:15 |
Finanse w strukturze marketingowej. Co i ile kosztuje i jaki jest z tego efekt? Projektowanie krótko- i długookresowe. Budżety. Ile inwestować w marketing? Czy można zrobić marketing za 1000 zł na rok?(Pawilon 15 - poziom 1, Sala 1.A) |
Dr n. ekon. Magdalena Szumska |
16.09.2017 12:00-13:00 |