FDI 2016 Poznań, Poland

Zgłoszenie uczestnictwa

Kongres Unii Stomatologii Polskiej 2017                  ZAREJESTRUJ SIĘ

Warunkiem udziału w wykładach odbywających się w ramach Kongresu Unii Stomatologii Polskiej jest:

- uiszczenie opłaty rejestracyjnej za uczestniwctwo w całym Kongresie lub wybrane dni,
- wypełnienie formularza zgłoszeniowego

Metody płatności
- płatność on-line - po zakończeniu procesu zamówienia
- przelew bankowy: Nazwa beneficienta: Exactus sp.j. 90-418 Łódź al. Kościuszki 17
Nr rachunku: 38 1140 1108 0000 3786 3100 1010

Zamówienia są rejestrowane dopiero w momencie wpływu opłaty rejestracyjnej (w prawidłowej wysokości) na konto organizatora.

Nie przyjmujemy zgłoszeń telefonicznych.

ZGŁOSZENIE ON-LINE - procedura

KROK 1: Założenie konta na stronie www.cede.pl
Jeśli posiadasz już konto w naszym serwisie (założone np. przy okazji CEDE 2015 lub FDI 2016) zaloguj się korzystając z istniejącego już loginu i hasła lub poproś o przypomnienie hasła.
Po rejestracji zostanie automatycznie wygenerowana bezpłatna karta wstępu na wystawę towarzyszącą kongresowi.

KROK 2: Bezpłatna karta wstępu
Każda zarejestrowana osoba będzie mogła ze swojego konta pobrać bezpłatną kartę wstępu na wystawę. Należy ją wydrukować i posłużyć się nią przy wejściu na tereny wystawowe w celu odbioru materiałów kongresowych. Bezpłatna karta wstępu na wystawę nie upoważnia do wejścia na wykłady i zostanie dezaktywowana w momencie odbioru identyfikatora kongresowego.

KROK 3: Złożenie zamówienia
Po zalogowaniu się na swoje konto można złożyć zamówienie na uczestnictwo w wykładach Kongresu - 1 lub 3 dniowe. Po złożeniu zamówienia wygenerowana zostanie faktura proforma.
Płatności można dokonać on-line za pośrednictwem Payeezy (karta, przelew), lub ze swojego banku na konto:
Exactus Sp. j., 90-418 Łódź, al. Kościuszki 17
nr konta: 38 1140 1108 0000 3786 3100 1010
tytuł wpłaty: wybrany dzień kongresu (jeśli zostało zamówione uczestnictwo jednodniowe) imię i nazwisko uczestnika jeśli wpłata nie jest dokonywana z konta osobistego uczestnika.

KROK 4: Faktura, potwierdzenie uczestnictwa
Po otrzymaniu wpłaty za złożone zamówienie wystawiona zostanie faktura VAT, którą otrzymają Państwo mailem na adres podany przy rejestracji konta.
Również mailem wysłane zostanie potwierdzenie uczestnictwa w wybranych przez Państwo wydarzeniach.
Wszystkie dokumenty będą dostępne on-line na Państwa koncie (proforma, zamówienie, faktura(y), bezpłatna karta wstępu).

ZGŁOSZENIE PDF/PAPIEROWE - procedura

1. Prosimy o pobranie zgłoszenia w formacie PDF (jest to plik PDF z możliwością edycji). Prosimy je wypełnić i wysłać na adres e-mail: cede@cede.pl, lub wydrukować i wysłać pocztą tradycyjną na adres: Exactus Sp. j., 90-418 Łódź, al. Kościuszki 17  
2. Płatności można dokonać przelewem na konto:
Exactus Sp. j., 90-418 Łódź, al. Kościuszki 17
nr konta: 38 1140 1108 0000 3786 3100 1010
tytuł wpłaty: wybrany dzień Kongresu lub warsztat oraz imię i nazwisko jeśli wpłata nie jest dokonywana z konta osobistego uczestnika. Zgłoszenia nadesłane bez potwierdzenia wpłaty są rejestrowane dopiero po wpłynięciu odpowiedniej opłaty na konto Exactus Sp.j.
3. Po otrzymaniu wpłaty za złożone zamówienie wystawiona zostanie faktura VAT, którą otrzymają Państwo pocztą na adres korespondencyjny podany w zgłoszeniu.  
4. Potwierdzenie uczestnictwa z kodem umożliwiającym przejście przez tereny wystawowe do Recepcji Kongresu (pawilon 15) otrzymają Państwo wraz z broszurą „Zaplanuj swój pobyt na CEDE 2017” w trzeciej dekadzie sierpnia 2017.  

Biuro Organizacyjne Kongresu:
Exactus sp.j.
90-418 Łódź, al. Kościuszki 17,
tel.:  42 632 28 66, 606 806 180
fax:  42 632 28 59
e-mail: cede@cede.pl