Doskonała Obsługa Pacjenta
Doskonała konsultacja i wizyta stomatologiczna – wzorcowy model postępowania zwiększający liczbę zaakceptowanych planów leczenia.
(Pawilon 7, 7.1.F)
|
www.doskonalaobslugapacjenta.pl Michał Katarzyński
|
14.09.2017
12:00-13:00
|
Doskonała Obsługa Pacjenta
Skuteczne Zarządzanie Praktyką Stomatologiczną – sprawdzone narzędzia do zarządzania zespołem lekarzy i asystentek.
(Pawilon 7, 7.1.F)
|
www.doskonalaobslugapacjenta.pl Michał Katarzyński
|
14.09.2017
13:00-14:00
|
Oboda Consulting & Training Group
Modelowa organizacja Praktyki w 2025 r. - jak wprowadzić przyszłość do teraźniejszości już dzisiaj
(Pawilon 7, 7.1.F)
|
Mariusz Oboda
Marta Krukowska
|
15.09.2017
09:30-15:00
|
SZUMSKA.pl
V Ogólnopolska Konferencja DENTAL MEDICAL MAESTRO - Finanse, Marketing, Prawo, IT | SZUMSKA.PL
(Pawilon 7, 7.1.J)
|
Dr n. ekon. Magdalena Szumska
mgr inż. Marcin Szumski
|
15.09.2017
10:00-16:00
|
Doskonała Obsługa Pacjenta
Doskonała Rejestracja Stomatologiczna – optymalny standard prowadzenia rozmów telefonicznych.
(Pawilon 7, 7.1.B)
|
www.doskonalaobslugapacjenta.pl Michał Katarzyński
|
15.09.2017
10:30-11:30
|
Doskonała Obsługa Pacjenta
Doskonała konsultacja i wizyta higienizacyjna - wzorcowy model postępowania zwiększający liczbę pacjentów higienizacyjnych
(Pawilon 7, 7.1.B)
|
www.doskonalaobslugapacjenta.pl Michał Katarzyński
|
15.09.2017
11:30-12:30
|
SZKOLENIA OSTROWSKA
WARSZTATY Instruuj, motywuj, wspieraj II Ogólnopolski Zjazd Higienistek i Asystentek Stomatologicznych
(Pawilon 7, 7.1.G)
|
dypl. hig. stom. Anna Michalska
dypl.hig.stom. Agnieszka Rzadkiewicz
lic. hig.stom. Aleksandra Jurć
mgr lic.hig.stom. Katarzyna Mizerka
|
15.09.2017
16:00-18:00
|
SZUMSKA.pl
RECEPCJA 2.0 - POZIOM WYŻEJ z książką dla Uczestników
(Pawilon 7, 7.1.J)
|
Dr n. ekon. Magdalena Szumska
mgr inż. Marcin Szumski
|
15.09.2017
16:00-17:00
|
SZUMSKA.pl
Etyczny marketing. Granice w marketingu usług medycznych. Co jest dozwolone i skuteczne? Świeżo, profesjonalne, z klasą.
(Pawilon 7, 7.1.H)
|
Dr n. ekon. Magdalena Szumska
|
16.09.2017
10:00-11:00
|
SZUMSKA.pl
Higienistka pracuje z pacjentem. Jest bardzo dobrze - wzór na sukces. Rentowność unitu, zadowolenie pacjenta, radość pracującej higienistki
(Pawilon 7, 7.1.H)
|
mgr inż. Marcin Szumski
|
16.09.2017
11:00-12:00
|
SZUMSKA.pl
Psychologia efektywności. Uznanie dla siebie. Motywacja czasem, jakością, relacją. Mistrz sięga po nowe.
(Pawilon 7, 7.1.H)
|
mgr psychologii, mediator, menedżer Katarzyna Dworaczyk
|
16.09.2017
12:00-13:00
|